úterý 13. října 2020

Welcome!

 


Vítejte! Tak jsem si dneska dala tu práci a vrhla se na tvorbu osobního blogu. Dalo mi to docela práci, nicméně jsem dala dohromady jednoduchý vzhled a udělala jsem něco, na co jsem se zmohla :D Ještě to není úplně kompletní, postupně ještě dodělám nějaký ten vzhled a něco dopřidám jako návštěvnost, ale to je maličkost. Chtěla bych si ten podzim a hlavně Vánoce a celkově ten volný čas využít s Vámi a hlavně s blogem. Je to možnost, jak se nakopnout a dát dohromady ale jsem na sebe pyšná. Mohu se ocenit, že jsem zvládla založit a upravit blog a nemusela nikoho otravovat :). Najdete tady všechno možné a hlavně to bude zaměřeno na různá roční období. Začínáme podzimem, takže čekejte nějaké to paranormal, podzimní oblíbenosti, taky různé podzimní tradice no zkrátka už mě někteří znáte, že si to tu hezky vymazlím <3 Doufám, že se Vám tu bude líbit a budete sem chodit rádi. 

- Charmedlover

2 komentáře:

  1. Tvůj podzimní vzhled se mi hrozně líbí, doufám, že s blogem budeš dlouho pokračovat, těším se na tvoje příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to tady moc hezké, jsi šikulka :-)

    OdpovědětVymazat