středa 4. listopadu 2020

Jak jsem slavila letošní Halloween 🎃🤎

 


Nevím, zda mohu úplně říct slavila, protože jsem se zaměřila na domácí aktivity, spojené s tímto svátkem. Měla jsem v plánu jako každý rok navštívit nějakou Halloweenskou párty ale bohužel, situace covidu mi to nedovolila a já tak zůstala doma. I tak jsem se s Vámi chtěla o tyto moje aktivity podělit, jelikož moc podzimně laděných článků nebude. Plánuji totiž pomalu vytvořit vánoční layout a přehodit to do moodu Vánoce 😁 .Pro některé je to možná brzy, ale já jsem prostě milovníkem vánoc a té atmosféry a já už to nemohu vydržet. 

Ještě v pátek jsem si koupila na rychlo dýni, kterou jsem vyřezala. Stále jsem to odkládala, protože by mě ta dýně doma nejspíše brzy shnila a nějak jsem na to zapomněla no a samozřejmě v obchodě už nebyly žádné, jen ty na vaření 👌. Nějakou jsem ale přeci jen našla a i když to nebylo ono, tuto dekoraci jsem si nemohla odpustit. Do toho jsem se pustila tedy páteční večer a bylo to docela rychlé. Já jsem se s tím moc nepárala, jelikož nejsem moc tvůrčí člověk ale hlavně to šlo velice špatně, jak to nebyla ta klasická oranžová dýně. 

Další den tedy v samotný Halloween jsem dělala běžné věci jako úklid, vaření a zkrátka klasický víkendový den. Jakmile se ale setmělo, zapálila jsem si dýni a své oblíbené svíčky a lucerničky v pokoji. Zhasla jsem světla a můj pokoj jsem proměnila v takové menší doupě a rozsvítila si jen světýlka. No a pak přišel čas na mobil a Youtube, kde jsem si pustila několik strašidelných videí ať už o samotném Halloweenu nebo o duchách apod. Strávila jsem tak docela dost času a samozřejmě si natahala do postele i jídlo, abych měla vše při jednom a nebyla rušena.🍁

Když už bylo kolem 8. večer, rozhodla jsem se přece jen vytáhnout makeup a vytvořila jsem během půl hodiny líčení, které se mi sakra povedlo a hlavně teda stíny a řasy, které mi nešly nalepit za Boha. Ale podařilo se. vzniklo z toho docela hezké líčení a to jsem pak vyvěsila na svůj osobní instagram a Facebook. Nemám tam totiž žádné fotky a příspěvky,tak tohle bylo docela fajn tam dát. 

No a vlastně to je vše. Ještě jsem samozřejmě do noci koukala na ta videa,od kterých se nešlo odtrhnout a nemohla pak spát a bála se, ale atmosféra svíček a světýlek byla nádherná a i když to nebyla moje typická oslava Halloweenu, jsem spokojená a měla jsem krásný a pohodový večer... 🤎

Žádné komentáře:

Okomentovat