pátek 1. dubna 2022

Recenze 💄 Maybelline New York - Curl Bounce Mascara

 


Ahoj všichni!

Vítejte zpět na mém osobním blogu. Tak konečně přišla řada i na tento blog a musím se přiznat, že jsem nevěděla moc, jakým článkem začít opět mojí blogovou kariéru. Takže jsem se rozhodla využít mojí nedávnou koupi a zrecenzovat Vám ji tady.💄Určitě mi ještě můžete napsat, jak se Vám líbí jarní vzhled blogu. Kdo mě zná tak ví, že já jaro a léto nesnáším, ale přeci nemohu mít celý rok nastavený podzimní layout, že 😀.

Určitě jste zaregistrovali, když vyšla zhruba před měsícem? dvěma? Teď si přesně nejsem jistá, protože mně čas poslední dobou velmi splývá. Každopádně je to ona. Řasenka od Maybelline New York s názvem Curl Bounce. Slibuje teda extrémní natočení, prodloužení a zahuštění i výdrž po celý den. Cena této řasenky se pohybuje okolo 200-250 Kč, záleží pokud je třeba zrovna v akci, nebo zda kupujete řasenku online či v drogerii. Já ji kupovala v tetě, kde teď opět běží akce do 10.4. tuším za 197 Kč.
No a teď už teda k řasence samotné. Tak jako první bych asi ocenila balení, které je opravdu nevšední, ale mně se docela líbí. Kombinace žluté a bílé plus tvar řasenky, co se týče vzhledové stránky tak super jednoznačně.👍Kartáček si můžete blíže prohlédnout na úvodní fotce. Popravdě tenhle typ kartáčků já osobně nemám ráda a nikdy mi s řasy neudělal nic zajímavého. Vždycky je jen tedy obalil produktem a to je vše. Mám raději gumové kartářky, které jsou dlouhé a hubené a tím si mohu vyhrát pak s jednotlivými části řas a poslouží mi lépe. Ale nechtěla jsem být skeptická hned na začátek a rozhodla se i tak vyzkoušet. Nicméně tento teda je ještě tak zvláště zahnutý, takže jakoby kopíruje vaše oko. Jsem docela náročný zákazník, co se řasenek týče, protože mám zvláštní typ řas, které jsou sice delší ale jsou spadlé a málo která řasenka je umí nadzvednout a ještě je tam udržet. Většinou mi hned za pár minut zase spadnou a to si pomáhám kleštičkami, suším tu řasenku takovým mini větráčkem, který jsem mimochodem rozbila teď 🤦‍♀️🥲. Takže se opravdu snažím těm řasenkám co nejvíce pomoci...

Po otevření jsem zjistila, že řasenka je tedy celkem dost mokrá a produktu na kartáčku je za mě docela dost. Což je ale pochopitelné, většina nových řasenek je takto hodně mokrá a musí zkrátka pár dní od otevření trošku proschnout. Takže jsem zatím nedělala žádné závěry. Řasenku jsem nanesla celkem asi ve dvou vrstvách, protože potom už to začalo dělat takový ten efekt "pavoučích nohou" a nebylo to vůbec hezké, když ty řasy byly takto obalené. No ale popravdě teda žádný zázrak. Řasy mi téměř nenadzvedla. Nějaký náznak tam byl, ale teda nic extra. ano, pročesala je a prodloužila trošku, což je plus. Ale jak jsem psala, u mě jde hlavně o to nadzvednutí. Takže jsem ji pak už nepoužila, protože většinu času si lepím řasy právě z důvodu, že nemám stále žádnou vhodnou řasenku a lepení řas je pro mě rychlejší a efektivnější. Mám ji stále ale ve své taštičce a plánuji ji dát ještě druhou šanci, až se trošku vzpamatuje. Tak uvidíme, potom hodím do komentářů update. 🤗 Určitě by byla škoda ji hned vyhazovat, protože jedno použití ještě nic neznamená pro mě. Pokud jste řasenku zkoušeli, tak mi dejte určitě vědět v komentářích, jakou máte zkušenost a jak vyhovuje/nevyhovuje Vám. Já se budu těšit u dalšího článku. 💕

Žádné komentáře:

Okomentovat